Blixten!!

Men tjena liksom! Inatt somnade jag lagomt när klockan var kanske 03.20 eller någe sådant. PRICK kl 07.00 så ringer min mobil och naturligtvis så svarade jag. Bemanningen ringde och ville att jag skulle börja somma så fort som jag bara kunde och fram till klockan 14. Eftersom jag låg och såv när hon ringde så förstod man ju knappt vad hon sa.

MEN redan vid 07.20 var jag nere på jobbet (HT) och började mitt skift!! Bra gjort utav mig tycker jag!! I all hast kom jag faktiskt ihåg att ta med mig en matlåda också.

En snäll kollega hade också plockat ihop alla nycklar som jag skulle ha så då slapp jag iaf koncentrera mig på det också.

Man känner att kroppen hann aldrig riktigt sova färdig, så när jag kommer hem efter jobbet så ska jag nog passa på och ta en liiten lur. Ska ju trots allt ner och jobba ikväll igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0