Fy bubblan!!

Ja vad ska man säga en dag som denna? Vaknade (en och en halv timme för tidigt) av att en utländsk person ringde (från skyddat nummer) och ville (?) köpa min snowboard som jag har satt upp annons på stan om. Killen tyckte att det var för dyrt med 2000:- så jag förklarade att bara bindningarna är värda 1000:-

Ja jag kan ge 1300:- säger han då....och eftersom jag är i behov av pengar så gick jag med på det. Vet ni vad killen vräker ur sig då? Jag tycker att det är så långt att åka (ja, snowboarden är ju hemma hos mig som inte bor i centrala avesta utan ynka 7km utanför) för en skitsnowboard!!

Jag vart så arg att jag la på! Varför ringa på en annons om man inte ens är intresserad utav att lyssna? Knasig människa det där...

Kommentarer
Postat av: hej

haj haj

2009-03-01 @ 16:27:34
URL: http://habbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0