Heelllo

Nu är man ju näästan uppe tidigt! *hehe* Nej jag ska faktiskt få vara med min systerson i skolan idag. Temadag och mycket i rörelse på skolan kan jag tänka mig. Temat för dagen är matte. Antager att de inte ska sitta oh räkna mattetal utan det kanske fokuseras på "problemlösning" av någon form. Bra med tankenötter ibland faktiskt, det skulle en själv också må bra utav.

Miss my Uppsala:
  • Subway : att inte kunna traska ner till detta underbara ställe
  • Vyerna : kan ni verkligen fatta hur vackert Uppsala är egentligen?
  • Öppettider : det är liite jobbigt att inte kunna nu ta bussen ner på stan...typ en söndag för att fika med en kompis eller så. Här går inte bussarna på söndagar och jag tvivlar på om caféerna är öppne heller...
Självklart saknar jag också mina vänner och alla andra sköna människor i Uppsala men det tänkte jag ta i något annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0