Hejjs

Tror jagg hinner med ett liitet inlägg innan jag ska springa till bussen (tur att man har busskort). Ska nämnligen jobba på HT idag mellan 15.30 till 21.00. Ska bli skojj för nu var det nästan en månad sedan typ! Visserligen är det ju inte många timmar men det blir ju nååågra mera penningar i plånboken iaf.

Idag har jag inte varit på katthemmet utan idag vart det bowling med syster och A. Första gången jag spelade med rännkorvar ska ni veta! En helt ny upplevelse rikare liksom! Knasigt när klotet tar i och rullar åt ett helt annat håll ju. Kul  var det även om det inte vart så många poäng. Klarade dock både skamgränsen och självm.....gränsen! *alltid något*

Kanske bloggar mera när jag kommer ifrån jobbet, men känner jag mig själv rätt så lägger jag mig i sängen och kollar på några avsnitt på Las Vegas istället! Är inne på slutet av andra säsongen nu! SÅ spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0