Helgen!!

Måste ju ta och skriva ett inlägg om min otroligt (hmm) händelserika helg. I fredags jobbade jag ju som vanligt på puben. Vart OK med folk tillslut men man hade ju önskat att det kommit mera folk. Fick göra ett par drinkar och några roliga shots så jag är iaf nöjd. *ihhh*

På lördagen var jag faktiskt (för en gång skull) ledig från puben. Var istället ut med To, Th, Ti, Ma och Vi och festade. Kvällen började lite smått med att en del utav oss satt och tittade på melodifestivalen (fiasko det vart). Ganska trevligt hade vi det. Vid en typ 21.30 så åkte vi ner på stan och till utestället Kings Arms för att parta. Ganska lite folk till en början men det fylldes på vart riktigt bra tillslut! Fick ju till och med en drink av bartendern (utan att be om en)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0