Hojjsan!

Ja vad ska man säga om en dag som denna egentligen? Har varit på katthemmet även idag. Det var ju tänkt att jag skulle engagera mig lite i loppis-rummet men det slutade med att jag och de andra två tjejerna stod och sanerade sammanlagt tre burar! Tyra flyttade in i Selmas gama bur (ja min gose fick flytta till ett hem går) och Hammpus och Ramona fick flytta till spirits bur + Tyras gamla. Det är nämnligen så finurligt att det går att öppna enn liten lucka mellan vissa burar utifall det kommer in några katter som måste bo tillsammans.

I karantänen så sanerade vi Hampus och Ramonas gamla bur, eftersom det är större än de andra så tog det lite längre tid. Skönt att vi var två på den! Ikväll skulle det tydligen komma en ny katt så  vi  passade på att  ställa i ordning buren så katten har bara till att flytta in.

Det vart ju en del gjort även på loppiset, men fortfarande MYCKET kvar att göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0