Kattpass!

Mmm, äntligen ett kattpass igen! Visserligen har man ju inte lika mycket tid att gosa med missarna eftersom man måste springa runtoch göra en MASSA annat istället! Viktigt att gullisarna får nån mat liksom.

Passet började med att jag skulle släppa in en katt i dess bur...men det var nästan OMÖJLIGT. Ett tag satt han (Grålle) i en klättermöbel som kan kunde krypa in i. Det hela slutade med att jag fick lyfta hela möbeln fram till buren för att han skulle hoppa in där han skulle vara. JOBBIGT!

Knäppte en del kort och så fort jag får orken att lägga in dem på datorn så lägger jag natuligtvis upp dem här på bloggen! Tror det vart blandannat kort på "Tjockis"-Signe, Spirit, Tyra och Goliat. Mysiga missar allihopa egentligen.

Katthemmet har ju förmånen att få använda ett litet rum i källaren till att annordna Loppis i, och självklart så får sakerna stå kvar mellan gångerna. Vem som helst får komma och lämna saker! Vanligtvis brukar man då ställa in kassen/lådan hyffsat innanför dörren. Kamn ni gissa hur det ser ut efter ett bra tag! IIInte kul! Var in i det rummet för några dar sedan...och det slutade med att jag stod och sorterade saker! Men det var så skojj att bara packa upp och fundera var man skulle göra av föremålet (ganska snyggt och prydligt blir det när man sorterar varje sorts grejj försig).

Det vart skönt att få komma hem och dusha efteråt.....tro mig...hankatter luktar inte så välldans gott alla gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0