Mojjs!

Helgen har flytit på ganska bra faktiskt, lagomt med folk på puben och de flesta var glada och nöjjda. JA och en del var ju kanske värre än vanligt men det är vell sådant man får stå ut med tror jag! *hehe* Förstår mig inte på folk som håller på att bråka på det där viset...båda är ju likadana för i helv...! Jaja...

Förrutom puben har det  varit ganska lugnt. Som jag nämnt lite tidigare så har jag "bråkat" lite med miniPod...men efter ett tag så löste sig alltihopa, och visst vart det bra musik till slut? *diggar Lilla Sjöjungfrun* Fronda fick ju också vara med på ett litet hörn, här och där. Var ju knappt någon som önskade någon annan musik så då fick man poppa på bäst man vela liksom! *weiii*

Lägger till en halv Kebabrulle a lá Sara på "matlistan!


"Old" pic...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0