Mys pys!

Sitter just i detta nu och myser i min säng med levande ljus runt okring mig. Har kommit på att det är ju ganska snyggt!

På kvällen nu var jag ner på katthemmet och pysslade med lite diverse saker. Blandannat så bokade jag tvättstuga så att det vart gjort till denna vecka också. Blir ju lätt en hel del på ett katthem kan jag lugnt påstå.

Självklart var jag även runt och gosade lite med missarna, hälsade lite smått på nya katten Oskar. Han var så rädd att han bara vill sitta i sin låda. Det brukar ju ta ett par dagar innan de hinner "tina upp" lite grand.

På onsdag skulle jag egentligen ha förmiddagpasset men ett par gulliga tjer som nu har sportlov kommer att ta det istället för mig. Kan då lugnt koncentrera mig på loppis-rummet så att det blir snyggt och rent. Måste kasta en del saker som är trasiga också! Ni får ta och komma ner och fynda nån dag sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0