Skärpning!

Nu har det gått två dagar sedan som jag skrev något i bloggen, skärpning tycker jag! Så nu lovar (hmm) jag att åtminstone skriva ett inlägg om dagen...om det skå br aska innehålla en "matlista" eller så....

Har haft en hel del för mig. Var på AF på ett möte i måndags...och jag KLIPTE mig även då!! *weiii* Tänker inte publicera någon bild här på bloggen än förrens jag stylat det lite. Snyggt ska det vara!

Har även beslutat att vara lite på katthemmet igen också, längtar ju så mycket efter de små håriga vännerna så att man nästan blir tokig!


Foto som är taget straxt utanför badhuset. SÅ vackert!


T.v En SUPERGOD Fairtrade choklad som man kan köpa på Lidl
T.h MEE som är ute på en promenix....kaaaallt!


Otroligt myysiga Selma


Gosiga Pelle


Försiktige Melvin


Några söta som jag inte kan namnet på än...


Tiger som är på språng!


Några söta som jag inte kan namnet på än...


Kung Whiskas!


Katter som jag inte kan namnet på än...och en av burarna i karantän


Kommentarer
Postat av: Isse

Undrade just vart du tagit vägen...söta små missar =)

2009-02-04 @ 22:11:08
URL: http://issenbellen.devote.se
Postat av: Katja

åh! whiskas är ju skitmysig =)

2009-02-05 @ 16:03:34
URL: http://www.lyckokatten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0