Det här med att vara sund!

Mmm, sitter och tar en paus i pluggandet...ja att sitta vid "den stora" datorn är ju liksom guld värt när man pluggar! Större skärm och snabbare Internet.

Som sig någon kanske lagt märke till så vill jag ju inte precis gå upp i vikt utan snarare går ner. Jag har inte börjat att "tokträna" som en del brukar göra utan jag har vell blivit liite mer medveten vad jag stoppar i mig och att jag röra på mig. Det där med maten går hyffsat bra, vräker inte i mig lika mycket godis och fikabröd som jag gjorte förr. Visserligen har jag kvar läsk som mig last, men något ska man vell få unna sig? Att dessutom komma till den insikten att man inte behöver äta STOORA och MÅNGA portioner för att bli nöjd...äta lite mera för att man verkligen är hungrig och lite mindre för att det är gott.

Motionen går det dessvärre sämre med, i en period här så var jag ju ute och gick nästan varenda dag ju! Ska försöka att tvinga ut mig själv på iaf en liten tur ikväll. Slängde iväg en liten fråga på Face, så man får vell se om det är någon som har lust.....*fliin*

Kommentarer
Postat av: Isse

Har ni lika blåsigt därborta som vi har här?

2009-01-12 @ 17:03:52
URL: http://issenbellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0