Fullt upp!

Dagen började ganska lugnt med att jag vaknade av att jag fick SMS *morr* Men efter att jag vaknat ordentligt så gick jag faktiskt in i duschen (brukar ju aldrig göra det direkt jag vaknat). Klockan var ju på dagen ganska "sent" så det var ju att äta lunch direkt! Köttfärssås med trocolore-pasta

Sedan drog jag och mamma iväg i bilen. Styrde mot ett företag här i Avesta och lämnade in mitt CV (man kan ju alltid hoppas på att de hör av sig ju). Var även en liten sväng till Hedemora för att mamma skulle handla något speciellt garn av angora men natruligtvis hade dem inte det hon ville ha så det fick bli något annat "luddigt" istället.

När vi väl var framme i Avesta igen så var vi och fikade med några gemensamma bekanta på "bullen". Vart en havreboll med vaniljsmak (tog bara halva för jag orkade inte den andra halvan...det stog liksom ut ur öronen) och en 50cl Pepsi MAX.

Måste ju också passa på och nämna att jag var i badhuset igen också! Eftersom jag ver ute och pulsade i snön igår så sköt jag på min "simmnings-dag" till idag istället. Shysst att dela upp motionen så här i början ocskå. Jag är himla stolt över mig själv idag ska ni veta!! Idag var det hela 1150meter simmat! Skaplig ökning kan man ju säga också......500meter vart det första gången.....andra gången vart det 800meter.....och idag vart det ju hela 1150meter! *weiiii*

Kommentarer
Postat av: isse

Simmat??...då blir ma ju blöt juh..! ler

2009-01-27 @ 23:31:27
URL: http://issenbellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0