In da biblioteket!! (78,9)

Men pennan....hmmf datorn i högsta hugg sitter vi i bibblan och skriver för fulla muggar! Men det kan faktiskt vara bra att ta en paus ibland tycker jag! *fliin* Internet och mycket vad där hör till åker ju naturligtvis fram! När jag kom till skolan idag så hade Lärarnas riksförbund dukat upp med diverse foldrar och sådana saker. Norpade åt min en kalender (visserligen för 08/09 men det räckte ju ända till 16:e augisti ju) och en penna...kan vara bra att ha ju!

I den fina (hmmf) kalender stod det veckans citat så varför inte dela med sig av det goda och publicera dem på bloggen tänkte jag?

v3 år 2009
Ge alla ditt öra, men endast få din röst.
- William Shakespeare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0