KAAAAALLLLTT!!! *brr*

Med 14minusgrader är det väldigt dumt att bära gymnastikskor kan jag tala om! Hur puckad får man vara när man tar dem egentligen? Visserligen är det ju inte många sekunder man transporteras mellan bilen och dörren....men jag lovar: man hinner frysa ÄNDÅ!

Jobbade på puben ikväll igen...*hehe* och hade det inte varit för att Mika och Micke kommit ner och snackat skit så hade det blivit liite väl långtråkigt! Ja visserligen fick man inte göra så mycket men det är ju alltid trevligt att ha några att prata med iaf! :) Sen att ha UFC på tv:n är ju inte heller heelt fel liksom! Se killar ligga och "kramas" är ju faktiskt ganska grym-coolt!

Kommentarer
Postat av: Isse

Angående mitt (vårt hehe) horoskop som jag skrev i ett inlägg så hitade jag det på nätet...

2009-01-04 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0