Lite Dalarna, lite ego!

Saknar alla mina vackra friends i Uppsala, måste komma och hälsa på er snart! Någon som har en säng ledig måntro? *hihi*

Idag har det varit fullt upp hela dagen tror jag, och det vart int ens någon simmning idag ju! Dagen började med att jag följde med D ut i skogen med alla hundarna (eller ska jag skriva lämmeltåget?) ut i skogen för att pulsa i snön! Det var ett riktigt träningspass på ungefär 50minuter och jag kan garantera att jag var svettig när jagg kom hem därifrån! Eftersom det snöat en hel del den senaste tiden här i Dalarna så tog det ju ett tag att pulsa fram på stigen. Men det var kul och definitivt värt det!

Efter skogen åkte jag och mamma ner på stan och fixade lite ärrenden, jag till ams och hon till blandannat garnaffären...när jag visat killen alla intyg och så vart det en liten tur till Sotis (de har ju REA på Friis väskor om man har AT-kortet). Men jag lyckades faktiskt ta mig ut ur butiken utan någon snygg väska i släptåg. Hade varit kul med en till men jag hindrade mig, fick ju nyss en ny av syrran för inte så länge sedan!

Nu vet jag inte vad jag skall skriva mer för idag så det får bli liite vackra pics istället att luta ögat på...


Min ständiga följeslagare: EeePC



Pics från rummet mitt!


Lite roligt när man upptäcker nya funktioner med kameran! Kuligt!


Min fiina lampa!


Jaja, man kan ju inte vara  snygg jämt heller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja, man kan ju inte vara snygg jämt heller!



-- Jo det kan du.

2009-01-27 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0