Så glad som man kan bli!!

JA lyckan är vell gjord när man nu en bit efter både jul, nyår och trettonhelgen kan stoltsera men att man har gått ner i vikt? Solken skiner och fåglarna kvittrar! Nja, så illa är det kanske ine men jag är så glad. Dagen innan nyårsafton hade jag ju ställt mig på vågen och då visade den 81kg (hmmf!!) men igår morse sken jag upp som en sol! 78,9 slutade det på...liite duktigt tycker jag iallafall.

En sak som gjorde mig liite förvånad igår var ju att jag vann på bowlingen och slog personligt rekord!! Mina 141poäng (som nu är rekordet) på en serie är ju faktiskt en förbättring med hela 16poäng! *weiiii säger jag* Vet inte vad som gjorde att det vart så mycket mera men det hjälpte ju att sätta nån strike och spärr i rad istället för att placera ut dem längs hela serien. Fick även kasta och få poäng på den sista rutan också! *fliin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0