Små saker KAN vara roliga!!

För en bra tid sedan visade EH mig att man kan messa sitt namn till 118100 och sedan få ett svar tillbaka. Så gör det ni med! Megakul sätt att få sig ett gott skratt på tycker jag. Skicka iväg ett sms (till 118100) med texten: Vem är XX XX ? (och självklart ska XX XX motsvara ALLA dina förnamn och ditt efternamn)

Kan ni gissa vad jag fick för svar?
Så himla kul för man kan ju få olika varje gång tydligen....

118 100 tror att Sara (åsså alla mina namn) är en mycket rar person.
Hon är omtänksam och sprider glädje vart hon än går med sitt vackra leende,
vilket dock har lett till att en hel hög med tandläkare förföljer henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0