The freakshow!

Man kan ha RIKTIGT roligt när man äter uet och bowlar och äter mat vill jag lova!! ;) I onödig ilfart cyklade jag till Bowlaget för att möta EH och V för en god match i bowling. Eftersom vi bestämde ganska sent att vi skulle hitta på det så jag fick vackert sitta och vänta på de andra! *fliiin*

Själva bowlandet gick ju definitivt inte lika bra som förra gången utan nu landad jag på runt 80p tror jag. Man får ju skylla på att jag hade ont i armen eller nått sådant! Men ännu en gång så var det ju SUPERKUL!

Efter bowlingen vart det Dragon Palace...


Bana 5 här kommer jag!!


Kloten är på plats...


och skorna SÅ sexiga...


NU KAN SHOWEN BÖRJA!! *mohahaha*


LIIKE IT!!


Ris, friterad kyckling, nudlar med grönsaker o ägg, kyckling m coccosmjölk och röd curry!!
*YUMMIE YUMMIE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0