Tjuvtittat no1 - Amir!

Den bloggen som jag följer och är inne på flera gånger per dag är ju (för er som inte märkt det tidigare) Amir Akrouti´s GayBloggen! Mmm, vad gör SARA inne på en gayblogg kan man ju fundera länge på. Svaret är ju ganska enkelt egentligen: Killen är ju cool, och skiter i om folk tycker att han är annorlunda eller inte!

Observera att detta INTE är något sätt att få mera läsare till min blogg (skiter egentligen i det) utan snarare vill jag att fler ska få tillfälle att kuna läsa vad denna "galna" kille håller på med om dagarna! :) Som han själv uttrycker sig (mina formuleringar och ordval) så har han ju inte en blogg för att visa allmänheten hur man är som gay utan snarare hur man är sig själv.


Bilden är lånad från GayBloggen, hoppas ok? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0