Today!

Skrivet 09.00
Ja i denna stund sitter jag och segar framfrö datorn...vill inte inse att det KAN vara bra att äta frulle innan man går til skolan. Ofta vid morgonen sätter jag mig vid datorn....och vipps så har klockan blivit så mycket att jag måste SKYNDA MIG så att jag inte kommer försent! Men eftersom man bor så otroligt nära skolan nu så är det ju ingen fara direkt.

Bloggar
Läser ju självklart igenom de bloggar jag har som länkar..., men det är ju knappt någon som skriver någongång ju! Vissa har pausat och vissa har ju inte ens en dator hemma. Liite tråkigt att inte se vad mina friends håller på me! ;) Men all hyllning til er få som verkligen bloggar!! Liike it!!

Frullen ja!
Hmm, *tittar i kylen* nada man är sugen på! Får blir någon macka....:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0