Träningsvärk?

Ja vad ska man säga om man inte har träningsvärk i kroppen? *hehe* Fick ju vila lite från simmningen och promenaderna idag....men å andra sidan så fick man ju lite motion när man cyklade runt bland pensionärerna (jobbade 16-21 idag)! Imorgon (tordag) ska jag ner till badhuset igen....denna gång är det D och syster CL som jag ska hänga med. Alltid kul att få nån med sig när man simmar runt.

Efter simmningen är det dags att gå till Arbetsförmedlingen igen för att visa upp (så att de kan verifiera) lite intyg som jag fick på posten idag. Kommer säkerligen gå fort. Förhoppningsvis blir det nog nått att äta på stan också! *yummie* Dock ingen pizza för det är jag ABSOUT inte sugen på! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0