Älskade Spot!

Satt en för nån dag sedan vid datorn och försökte hittat nån bra och rolig sida att lägga ner in energi, men efter misslyckde försök så kom jag ju på att jag hade en invite till SPOTIFY liggandes i inboxen. Sagt och gjort så installerades det snabbt och nu iner jag att jag saknar de gamla listorna! *skulle vilja ha*

Så vad sägs om lite dagliga tips på vad man kan lyssna på? Tänkte när jag ändå bloggar om ingenting så kan jag lika gärna lägga upp lite hederliga listor...kanske ine tidmässiga och de är definitivt INTE i ordning utan snarare listor på lite bra random-låtar!
  • Blink 182 - All the small things
  • Simple Plan - Take my hand
  • Stratovarius - Why are we here
  • Dead by april - Losing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0