En dag i morgon!

I morgon finns en hel del att fylla dagen med tror jag. Som alltid ska jag även i morgon åka ner på stan och gå ut med lilla Sally. Ska även fixa lite saker tills pappa fyller (hemlis än sålänge).

Funderar även att ta en sväng förbi katthemmet! Fixa lite till loppiset men kanske även börja planera till jag och Marie skall stå på stan och göra reklam för oss. Kläckte nämnligen en idé om att ställa oss på stan och sälja t-shirts. Det skall även finnas info om katterna på katthemmet och pg-lappar som folk kan ta. Kommer även att ha med en bössa som människor kan lägga i pengar som de vill skänka...



Något som jag inte heller får glömma är att titta på realityserien Stockholm -  Arlanda som går på 3:an klockan 20.00 i morgon. Förra veckan var premiären för serien och det var ju sjuk likt den engelska serien som jag tror heter någonting med "Airplane" eller något sådant. Ganska simpel men ändå roligt på sätt och vis! :) I morgon skulle tydligen artisten Markoolio medverka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0