Fullt upp!

Nu är det snart dags att sussa gott på kudden men först ska det bli några avsnitt på tredje säsongen av LasVegas (har ju nu äntligen kommit in på avsnitt som jag inte sett tidigare). Tycker att det är skönt att varva ner innan man somnar och då är några serie-avsnitt alldeles perfekta! Några tända ljus och det blir SÅ mysigt!!

Morgondagen kommer att börja med vägning! Var ju inte hemma i morse så att jag kunde kolla och eftersom jag ALLTID väger mig på morgonen får jag allt vänta tills i morgon!

Efter det så är det dags att åka ner på stan för att simma. Hoppas att det går bättre än sist (förra måndagen) för då vart det bottenrekord på endast 300meter! Fick ont i ena knät så det känndes bäst att avbryta det hela. Jag får ta det lugnt helt enkelt.

Efter simmningen är det Sally och efter Sally så är det jobb på HT som gäller (15-21). Får se om jag gör någe inlägg efter jobbet och berättar hur dagen varit. Måste ju rapportera vikten iaf! *hihi*

KRam o NAtt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0