Goodnajt!!

Nej, nu är det dags att säga godnatt för mig tror jag. I morgon är näästan fullt upp hela dagen tror jag! Först och främst ska jag åka ner på stan och ta ut Sally på en kortis (om nu mitt knä tillåter det).

Senare på eftermiddagen är det jag som skall ha kattpasset! Då skulle det tydligen hända grejjer! Två katter (Melvin och Oskar) ska både kastreras, chippas och vaccineras. "Uppsala-kattterna" och Hampus ska få sin andra vaccenation. Gösta, Tiger och Stintan ska få sin första. Måste även kolla om Stintan och Gösta är chippade sedan tidigare eller inte.... Mycket att göra och komma ihåg, men det r tur att man har skrivit ner på en lapp vilken katt som ska göra vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0