Grattis Pappa 60år!

Idag fyller pappa 60år och vi har haft öppet hus. Vem som vela fick komma. Det började sakta med att farmor och farfar kom, när de fortfarande var kvar kom två arbetskamrater till pappa. Även rektor och vice rektor (och en från exp) från skolan där pappa jobbar kom och gratulerade del som "ombud" för rektorsområdet och dels ifrån Avesta Kommun.


Mina tre mostrar med respektive kom också, likaså en utav mina systrar med familj.


Det som bjöds (och som nu sprutar ur mina öron) var först paj och lite sallad, efter det vart det tårta och bullar, chokladrutor och 5sorters kakor. Mumms men det blir liite vlä mycket när man ska sitta och äta med alla som kommer i olika omgångar. Hade man tagit utav allt när alla kommit så hade man ju dött! *mätt blev man ändå*


En HEL del blombuketter vart det och från vi tre tjejsyskon och mamma fick han dels ett presentkort på JULA och ett på en flygning med ett motorflygplan. Jag hade även gjort i ordning ett collage med fotografier på pappa (från det han var bara 5månader fram tillls nu).


Sen vart det ju ett presentkort på Clas Ohlson och lite pengar.....och BLOMMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0