Hmm

Ja, jag känner att jag nu måste göra ett litet mer seriöst inäll i bloggen....var ju ett tag sedan jag verkligen skrev lite vettigt om det som händer i mitt liv. Har liksom inte fått nått vettigt att fästa tankarna på när jag skriver så därför har det blivit att jag slängt in en heel del bilder istället liksom.

Efter att fått lite påtryckningar av några vänner att jag skriver alldeles för lite också! Men en del av mina vänner bloggar ju knappt ett inlägg per månad och lite fler är så skriver jag väll?

Mina dagar är vell ganska likadana ut men några få undantag ibland.

I morrn ska jag tillexempel följa med min systerson till hans skola på kvällen. De har ett sådant där "öppet hus" som föräldrar, slält och vänner är inbjudna till. Kan vara kul och gå dit och kolla faktiskt. Före det ska vi sitta och spela lite Sims 2 här hemma faktiskt! Har snöat in på den eftersom han sa en dag att han var intresserad utav det...och sen ropade ju jag hem en sådan expansion (djurliv) på Tradera för 80:- (frakten inkluderad) så nu bygger vi assnygga hus och fuskar oss till snuskigt mycket pengar! :)

Jo jag ska försöka att hinna med att simma i morgon också! Har varit jättelänge sedan nu och det kliade varkligen på armarna när man inte kunde ta så många simtag när jag var där sist (hade min systerdotter till yrväder med mig). Kommer ju självklart inte att gå ut lika "hårt! som jag gjorde när jag väl immade två gånger i veckan men vett att jag snart kommer upp i den sträckan så det är ingen idé att hasta sig!

Nej det kanske inte vart så värst längt inlägg om ingenting...men skulle jag spara det och fortsätta och skriva i morrn sklle det ju bara bli tok och jag skulle bli tvungen att skriva om hela inlägget! *knsigt*


Ja, man måste ju ha liite koll iaf! *fliin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0