Konungars armar, öppna er!!

Jag har nog bestämt mig för att denna dag kommer att bli en bra dag. Är inte det lite bra att bestämma sig i förväg? Att bara tänka gör ju att man åtminstone är rätt inställd!

Idag händer inte mycket ovanligt gentemot de senaste fredagarna. Ska som vanligt ner på stan och gå ut med Sally. Nu ska jag även in en gång TILL på affären Expert....kanske nämnde lite om det igår att jag håller på att fixa en grejj tills pappa fyller år. Igår stötte jag på patrull och fick tänka om. Satte mig vid datorn och rynkade pannan och satte gång och redigarade i programmet Piccasa 3. Resultatet är bra sålänge an kollar på det idatorn men det är ju alltid en annan femma att printa ut liksom! Nu håller vi tummarna!!

Jag skall även ner och jobba på Kingen ikväll/natt, ska bli roligt...var ju en heeel vecka sedan! Men idag ska det iaf vara lugnt i garderoben för i lördags låg jag praktiskt taget på golvet och sorterade alla galgar med respektive nummer i sin ordning. Tyckte jag var väldigt duktigt eftersom vi hade fullt men folk och i princip alla galgar användes!

Trivs att jobba på Kingen. Visserligen är det MYCKET mera att göra där, men det är ju det som är roligt!! Att ha fullt upp är liksom min grejj på någotvis. Man kan ju tror att man blir stressad men jag lever efter den filosofin när jag jobbar att man kan ju faktiskt inte göra mer än ett par saker samtidigt.

Personalen är jättetrevlig och är det något som jag undrar över så är det ju bara att fråga! När man är ny kan man ju inte ha koll på precis allt heller.

Min dag innan innan allt folk kommer...
  • Torka borden och kolla så inget skräp ligger i sofforna
  • Ställa i ordning alla stolar
  • Sortera alla brickor och galgar i ordning
  • Slänga allt som ligger och skräpar.

Kommentarer
Postat av: isse

Övergivit galaxy helt?

2009-03-13 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0