Meeen!

Sitter just nu på tåget mellan Uppsala och Avesta/Krylbo. Tåget var försenat in till stationen pga av någe lokfel tror jag att det var. *hmmm* Men nu har vi puttrat på och kommer att bli mycket försenade! Men eftersom att man har lite koll så vet ju jag att jag lätt kan skicka in biljetten och få pengarna tillbaka för just denna resa. *nice att ha en syster som jobbat åt SJ*

Ska ju hem och ha ett kattpass, tur att mamma finns och hjälper mig! (har börjat passet åt mig)

Har ju som bekant varit i Uppsala ett par dagarn nu, det vart inte så mycket fotograferat som jag trott men efter lunch (när jag kommit hem från katthemmet) så kan jag lägga upp de få. En del vart riktigt snygga. En heel del EGO-bilder vart det såklart...som alltid! Min fejja och jjag liksom! *hehe*

Nej nu är det snart dags att stiga av tåget...vi synes!

Kommentarer
Postat av: åsa

hejsan!



du har funderat på det där med katterna... hur mkt kostar dwet o vara stödmedlem?

2009-04-05 @ 16:40:05
URL: http://metrobloggen.se/sjuktbittermorsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0