R . I . P Tage!

Igår var det minsann fullt upp på katthemmet. Visserligen fick jag "skylla mig själv" för att det var ju JAG som ville byta pass med Sarah. BÅDE vetrnärbesök OCH tvättstugan stod på programmet! Dessutom tar ju bara själva kattpasset sin lilla tid också!

Det hela började med att jag tog hand om de katterna som vetrinären skulle vaccinera m.m Ja deras bajslådor var det jag tog hand om rättare sagt! Jag hann även hänga upp tvätten som låg i maskinen.

Tyvärr var vi tvugna att även ta bort en katt, det är så synd men man måste tänka på djurens bästa. Han var sjuk och vi ville inte att han skulle få lida mera.

En HEL del vacceneringar gjordes också! Lilla skygga Amber skulle ju få sin spruta men vi kämpade för att få tag i henne men efter ett tag beslutade vi att hon skulle få vänta tills nästa gång vetrinären kom till katthemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0