Sjutton vad jag är bra!!

Sitter här framför datorn och bara jäser oc tar det lilla lugna. Idag ar jag haft "hand om" min systerson ett par timmar. Superkojj! Det hela började med att vi satte oss ner och han fick läsa (istället för läxan som han glömde hemma) ur en PIXI-bok med ganska mycket text. Superduktig kille trots att det tar lite tid så går det iaf framåt! *framsteg är bra*

Efter det "tråkiga" så satte vi oss framför datorn och spelade Sims 2 tillsammans. Ett helt nytt hus är byggt och vi hann precis ställa in alla möbler och tapetsera innan han skulle gå hem. Vi får fortsätta en annan dag.

Jo, jag måste ju komma ihåg att berätta varför jag är så bra också!! ;) Det är ju vägningsdag idag...och vet ni vad? Jag har gått ner hela 1,1kg sen förra måndagen. *rekord* Kan vara bra eftersom denna vecka kommer det bli MYCKET mat och MYCKET fika eftersom pappa fyller år...

Kommentarer
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se

- min blogg om kost, träning & allt annat hälsosamt!



Läs den gärna och hitta inspiration! :)

Bl.a fettförbränningsprogram inför sommaren!



Mvh Johanna

2009-03-17 @ 23:25:39
URL: http://johannaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0