Today: Uppsala!!

Ja idag är det dags att åka till Uppsala! Har sett fram emot denna resa ganska länge nu....inte för att jag skall skriva en tenta (för det ska jag ju göra ändå) utan för att jag ska träffa en heel del underbara kompisar som jag inte sett sen jag flyttade! Ska bli mysigt att få gå runt på stan också! Kolla om man kanske hittar någe.



SJÄLVKLART kommer jag att traska runt i Uppsala för att fotografera en del. Kan ju få lite motion på samma gång också! *alltid bra* Ska bli spännande att se hur vädret se ut och om det har kommit upp något växtligt ur jorden.....för det har det definitivt inte gjort i den här delen av landet! *fortfraande vinter känns det som*



Undertiden får ni hålla till godo med dessa picssom är från diverse promenixer runt om i Uppsala. Älskar att fotografera "lite sådär konstigt...inte som alla andra vanliga människor gör hela tiden. Kommer säkerligen att publicera någe medans jag är kvar i Uppsala för minin åker ju självklart med!


Mmmm...lite Dragon Palace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0